🔥 Nezmeškejte naše akce: Suzuki Bonusovka: Získejte 5letou záruku, zimní kola a další bonusy k novému Suzuki. Nyní exkluzivně získáte navíc 2 garanční prohlídky vozu v hodnotě 15 000 Kč | Nissan ČSOB Premium: Ušetřete až –22 % na novém Nissan Qashqai, Juke nebo X-Trail | Nový Nissan Qashqai v prodeji | Novinka: Půjčte si třístranný sklápeč Piaggio | Zhodnoťte své úspory a investujte do našich dluhopisů Diskontcar s výnosy 8,4 až 13 % ročně
🔥 Nezmeškejte naše akce: Suzuki Bonusovka: Získejte 5letou záruku, zimní kola a další bonusy k novému Suzuki. Nyní exkluzivně získáte navíc 2 garanční prohlídky vozu v hodnotě 15 000 Kč | Nissan ČSOB Premium: Ušetřete až –22 % na novém Nissan Qashqai, Juke nebo X-Trail | Nový Nissan Qashqai v prodeji | Novinka: Půjčte si třístranný sklápeč Piaggio | Zhodnoťte své úspory a investujte do našich dluhopisů Diskontcar s výnosy 8,4 až 13 % ročně
🔥 Nezmeškejte naše akce: Suzuki Bonusovka: Získejte 5letou záruku, zimní kola a další bonusy k novému Suzuki. Nyní exkluzivně získáte navíc 2 garanční prohlídky vozu v hodnotě 15 000 Kč | Nissan ČSOB Premium: Ušetřete až –22 % na novém Nissan Qashqai, Juke nebo X-Trail | Nový Nissan Qashqai v prodeji | Novinka: Půjčte si třístranný sklápeč Piaggio | Zhodnoťte své úspory a investujte do našich dluhopisů Diskontcar s výnosy 8,4 až 13 % ročně
Máte dotaz?
Zanechte nám zprávu

Nehodová asistenční služba a řešení pojistných událostí nonstop 24/7

Pomůžeme vám při dopravní autonehodě a kompletně za vás vyřešíme pojistnou událost a opravu vozu po nehodě. Jako smluvní partner všech českých pojišťoven se staráme o to, aby se řidiči při plnění pojistných událostí nemuseli téměř o nic starat.

Jsme autorizovaný servis vozů Suzuki, Nissan, Opel, Citroën, Isuzu, Piaggio a Selvo. Komplexní řešení pojistných událostí však poskytujeme u vozidel všech značek.

Potřebujete asistenci při pojistné události? Zavolejte nám ve dne i v noci!

Volejte 774 200 480 Nahlásit pojistnou událost

Vyřešíme pojistnou událost a opravíme vaše poškozené auto

Postaráme se o vyřešení pojistné události a kompletní opravu vašeho auta, ať už se jedná o drobné škrábance, odřeniny či promáčkliny nebo o těžké poškození vozu v dopravní autonehodě.

Vyřešíme i poškození auta z živelných pohrom, jako jsou díry a poškrábaný lak od krupobití nebo poškození karoserie ze spadaných větví či stromů při silných bouřích.

Zavolejte naší asistenční službě na číslo 774 200 480 a vše za vás vyřešíme.

Ceník odtahové a asistenční služby v případě nehrazení pojišťovnou

Cena v případě nehrazení pojišťovnou
Odtažení vozu v Uherském Hradišti 950 Kč bez DPH
Naložení vozu 500 Kč bez DPH
Výjezd mimo Uherské Hradiště 20 Kč/km bez DPH
Zapůjčení náhradního vozu Dle výběru vozu
Oprava vozu Dle rozsahu služeb
Nahlásit pojistnou událost

Kdo hradí likvidaci pojistné události?

V případě nezaviněné dopravní nehody vzniká poškozenému u pojišťovny viníka nárok na úhradu všech nákladů spojených s likvidací škody (odtah, oprava vozu, zapůjčení náhradního vozu).

Pokud jste svůj vůz poškodili vlastním zaviněním, můžete úhradu čerpat z havarijního pojištění (dle rozsahu Vaší pojistky). To využijete i v případě střetu se zvěří, poškození auta neznámým pachatelem či živelní pohromou. I v takovém případě se postaráme o vyřešení pojistné události za vás.

Dokumenty potřebné při řešení pojistné události

  • Potvrzení o účasti na dopravní nehodě (pokud šetřila nehodu PČR)
  • Pečlivě sepsaný záznam o dopravní nehodě
  • Pokud je vozidlo na leasing, pak potvrzení o devinkulaci (uvolnění závazku)
  • Kopii velkého technického průkaz
  • Kopii řidičského průkazu

Řešení pojistných událostí – o vše se postaráme

1

Zajistíme asistenci přímo na místě dopravní nehody

Sepíšeme záznam o nehodě, odhadneme výši škody, poškozený vůz odtáhneme a postaráme se také o odvoz účastníků z místa nehody.

2

Vše nahlásíme

Pojistnou událost nahlásíme a vyřídíme všechny potřebné dokumenty.

3

Zajistíme prohlídku vozu

Pro vaši pojišťovnu zajistíme potřebnou prohlídku poškozeného vozu.

4

Zapůjčíme vám náhradní vůz

Po dobu řešení pojistné události vám zapůjčíme náhradní vůz.

5

Opravíme váš vůz

Vaše auto opravíme. Servisem vozů se zabýváme mnoho let. Precizní a rychlý servis je pro nás zásadní.

6

Předání vozu

Opravené, vyčištěné a desinfikované vozidlo vám předáme a postaráme se o vyřízení pojistného plnění ze strany pojišťovny

Nahlášení pojistné události

Popište nám pojistnou událost, abychom ji mohli co nejdřívě vyřešit.

    Užitečné informace pro řešení autonehody

    Povinnosti při dopravní nehodě

    V roce 2009 vešel v platnost zákon, který upravuje povinnost volat k dopravní nehodě policii. Nově je ustanoven limit výše škody 100 000 Kč. Policii tak k nehodě volejte až v případě, odhadujete-li škodu na vozidle přesahující uvedený limit, stejně tak i ve chvíli, kdy dojde během nehody ke zranění osob či poškození majetku třetí osoby. Pokud není policie volána, musí účastníci nehody vždy sepsat jednotný evropský formulář „Záznam o dopravní nehodě“ a pořídit základní fotodokumentaci.

    Kdy volat policii

    • Dojde-li ke zranění nebo usmrcení osoby.
    • Když je hmotná škoda na vozidle nebo na přepravovaných věcech vyšší než 100 000 Kč.
    • Pokud se poškodí pozemní komunikace nebo její součást (značky, svodidla apod.). V tomto případě se policie volá bez ohledu na výši škody.
    • Ve chvíli, kdy není v silách účastníků dopravní nehody obnovit plynulost provozu.
    • Dojde-li ke škodě na majetku třetí osoby.
    • Pokud se účastníci nehody nedohodnou o podstatných okolnostech dopravní nehody.

    Jak postupovat při dopravní nehodě

    1. Neprodleně zastavte auto
    2. Oblečte si reflexní vestu
    3. Zabezpečte místo nehody tak, aby ostatní účastníci silničního provozu mohli v jízdě nadále pokračovat
    4. Zapněte varovná světla
    5. Umístěte výstražný trojúhelník
    6. Pokud je někdo zraněn, okamžitě volejte záchrannou službu