800 55 99 99
Volejte zdarma

Nehodový servis

Dopravní nehoda, vandalismus nebo třeba živelní pohroma dokáže každému řidiči zkazit den a přidat spoustu starostí. Jako smluvní partner všech českých pojišťoven se staráme se o to, aby se řidiči při plnění pojistných událostí nemuseli téměř o nic starat. Jsme autorizovaný servis vozů Citroen, Suzuki, Opel a ISUZU, komplexní řešení pojistných událostí však poskytujeme u vozidel všech značek.

Potřebujete asistenci při pojistné události?

Volejte 777 200 497 Nahlásit pojistnou událost

Kdo hradí likvidaci pojistné události?

V případě nezaviněné dopravní nehody vzniká poškozenému u pojišťovny viníka nárok na úhradu všech nákladů spojených s likvidací škody. Kromě opravy vozidla tak požadujte i proplacení odtahu či zapůjčení náhradního vozu.

Pokud jste svůj vůz poškodili vlastním zaviněním, můžete úhradu čerpat z havarijního pojištění. To využijete i v případě střetu se zvěří, poškození auta neznámým pachatelem či živelní pohromou. I v takovém případě se postaráme o vyřešení pojistné události.

Dokumenty potřebné při řešení pojistné události

  • Protokol o dopravní nehodě od policie (byla-li policií šetřena)
  • Pečlivě sepsaný záznam o dopravní nehodě
  • Pokud je vozidlo na leasing, pak potvrzení o devinkulaci (uvolnění závazku)
  • Kopii velkého technického průkaz
  • Kopii řidičského průkazu

Užitečné informace pro řešení autonehody

V roce 2009 vešel v platnost zákon, který upravuje povinnost volat k dopravní nehodě policii. Nově je ustanoven limit výše škody 100 000 Kč. Policii tak k nehodě volejte až v případě, odhadujete-li škodu na vozidle přesahující uvedený limit, stejně tak i ve chvíli, kdy dojde během nehody ke zranění osob či poškození majetku třetí osoby. Pokud není policie volána, musí účastníci nehody vždy sepsat jednotný evropský formulář „Záznam o dopravní nehodě“ a pořídit základní fotodokumentaci.

Kdy volat policii

  • Dojde-li ke zranění nebo usmrcení osoby.
  • Když je hmotná škoda na vozidle nebo na přepravovaných věcech vyšší než 100 000 Kč.
  • Pokud se poškodí pozemní komunikace nebo její součást (značky, svodidla apod.). V tomto případě se policie volá bez ohledu na výši škody.
  • Ve chvíli, kdy není v silách účastníků dopravní nehody obnovit plynulost provozu.
  • Dojde-li ke škodě na majetku třetí osoby.
  • Pokud se účastníci nehody nedohodnou o podstatných okolnostech dopravní nehody.

Řešení pojistných událostí – o vše se postaráme

1

Zajistíme asistenci přímo na místě dopravní nehody

Sepíšeme záznam o nehodě, odhadneme výši škody, poškozený vůz odtáhneme a postaráme se také o odvoz účastníků z místa nehody.

2

Vše nahlásíme

Pojistnou událost nahlásíme a vyřídíme všechny potřebné dokumenty.

3

Zajistíme prohlídku vozu

Pro vaši pojišťovnu zajistíme potřebnou prohlídku poškozeného vozu.

4

Zapůjčíme vám náhradní vůz

Po dobu řešení pojistné události vám zapůjčíme náhradní vůz.

5

Opravíme vás vůz

Vaše auto opravíme. Servisem vozů se zabýváme mnoho let. Precizní a rychlý servis je pro nás zásadní.

6

Ukončíme pojistnou událost

Po opravě auta dojde k ukončení pojistné události a k finančnímu vyrovnání ze strany pojišťovny.

Nahlášení pojistné události

Popište nám pojistnou událost, abychom ji mohli co nejdřívě vyřešit.

Nezmeškejte již žádnou akční nabídku!

Buďte první, kdo se dozví o nových akcích a slevách

Odesláním formuláře souhlasím se zpracováním zásad osobních údajů.